Kitap Ara >>>

9 Şubat 2017 Perşembe

Rika Zarai - Bahçemdeki Eczane - PDF Kitap

Rika Zarai - Bahçemdeki Eczane - PDF Kitap

Bir daha asla yürüyememek! Ne korkunç bir olay!
Geçirdiğim otomobil kazası sonucu doktorlar benim bir daha yürüyemeyeceğimi söylüyordu. Onların gözünde ölüme mahkûm edilmiştim. Gözlerimin önünden “Exodus”, “Hava Nagila” ve “Kazacok” gibi şarkıların yorumlayıcısı Rika Zarai'nin yaşamı, bir film şeridi gibi geçti. Kendi yaşamım... Ancak hiçbir zaman ümitsizliğe kapılmadım. Azmettim hastalığımı yenmeye. Ve hepsinden önemlisi, çevremdeki doğal eczaneyi kullanmayı, bitkilerden, meyvelerden, ağaçlardan ve köklerinden yararlanmayı öğrendim. Sonunda tıbbın reddettiğini, doğa geri verdi. Bütünüyle sağlığıma kavuştum. Ve ortaya, bütün dünyada bir buçuk milyondan fazla satılan bu kitap çıktı. Bu kitabı okuyun, siz de bahçenizdeki eczaneyi tanıyın, faydasını göreceksiniz.

Rika Zarai - Bahçemdeki Eczane - PDF Kitap Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder