Kitap Ara >>>

7 Ağustos 2016 Pazar

Nasil Orozbu Oldum Birmilyon İkiyüz Pdf Kitap

Nasıl Orozbu Oldum Birmilyon İkiyüz Pdf Kitap


1.Keşke yazarın yazdıklarına biraz dokunsalarmış.

2.Hangi birine dokunsular anacım kelimeler yanlış, cümleler yanlış, noktalama diye bir şey yok…

3.Böyle bir yazı şeklimi var, nasıl okunur bu?

4.Kitabı okumaya çalışırken “orozbu” olmamak elde değil.

5.okurken gerçekten çok yoruluyor insan

6.sonu kötü olmuuş be… 🙂 yok yere küfür yedik…

7.bu hayattan ibret almak lazım öyleki mutluluğumuza sahip çıkalım heleki bi kadınsan..

8.ona buna vurdurmasa da azıcık Türkçe çalışsaydı keşke.
Bizi orozbu etti okurken resmen 1 cümleyi 15dkda anladığım oldu. Neyse tamam abla sen devam et

9.insanların satın almasını istediği şeyleri değil de içinden gelenleri yazmış olması karşısında hayranlığımı gizleyemeyeceğim. Ancak dili biraz daha özenli olsa okuması daha kolay olabilirdi. Ancak tespitler, para ile satın alınamayacak türden tavsiye niteliği taşır vaziyette aktarılmış. Çok iyiydi, tek solukta bitti.

10.Arkadaşlar cümle kurmaya fırsat bulamadıysa; yazarı suçlamanın ne anlamı var. O kadar iyi okuyucuysanız anlamadığınız yerleri kendiniz tamamlarsanız. Hayata dair yaşananlar kaleme alınmış, saygı duymak lazım…

11.Ne desem bilemedim. Niye yazılır böyle bir hikaye? İbret olsun diye? Pişmanlık duyduğu için? Yaşadığından zevk alıyor ve özendirmek için? Hayır! Hiç biri yok bunların. Ne etkilendim, ne üzüldüm-acıdım, ne de kızdım… Yani…?.! Sadece hikaye isminden dolayı bu kadar okunmuş, vardığım sonuç bu.


12.çok saçma boşuna zaman kaybı bazı hikayeler vardır sonralarına doğru hareketlenir filen ısrarla dedim bir şey çıkar belki ama yok açıkçası bir pişmanlık , üzüntü gibi bir hikaye beklemiştim ama yok. Hepsini de geçtim ne kadar bozuk bir Türkçe ile yazılmış… başka bir söze gerek yok.



Nasil Orozbu Oldum Birmilyon İkiyüz Pdf Kitap Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder