Kitap Ara >>>

15 Ağustos 2016 Pazartesi

Ümit Yaşar Oğuzcan Sahibini Arayan Mektuplar PDF Kitap

Ümit Yaşar Oğuzcan Sahibini Arayan Mektuplar PDF Kitap


1. mektup
geceydi…bütün insanların çırılçıplak olduğu bir zamandı.
onları düşünüyordum; gümüş tepsilerdeki kristal kadehlerden zamanı yudumlayan insanları düşünüyordum. irili ufaklı aynaların karşısında enseleri bembeyaz kadınlar boyanıyordu. uzun uzun parmakları vardı kadınların.. öpülmeye alışmış olgun dudakları vardı. kocaman kocamandı kalçaları. o kadınları düşünüyordum……………
2.mektup
aramak… ömür boyunca aramak… yalnız seni aramak.. paslı teneke kutularda, küf kokan dolaplarda, çerçevelerde, tenhalarda, ağaç diplerinde, sonra vapurlarda, trenlerde hep seni aramak. belki bu şehirde değilsin. ne çıkar? seni arıyorum ya. belki de aynı sokakta evlerimiz, sabahları beni görüyorsun işime giderken. sonra akşamı bekliyorsun, alacakaranlığı… beni bekliyorsun yada bir başkasını, bir başkasını………..

Ümit Yaşar Oğuzcan Sahibini Arayan Mektuplar PDF Kitap Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder