Kitap Ara >>>

20 Aralık 2016 Salı

Çetin Baytekin - Öğrenme Öğretme Teknikleri ve Materyal Geliştirme - PDF Kitap

Çetin Baytekin - Öğrenme Öğretme Teknikleri ve Materyal Geliştirme - PDF Kitap

I.Teknolojinin Gelişim Süreci (Tarihsel Gelişimi) II.Öğrenme ve Öğretmede Psikolojik Öğrenme Kuramları Süreçleri ve Öğrenme
Öğretme Ortamında İletişim III.Eğitim Teknolojilerinin Öğrenme
Öğretim Sürecindeki Yeri ve Kullanımı
IV.Eğitim Sistemi İçinde Öğretmen ve Rolü V.Öğrenim ve Öğretim Alanlarına Yönelik Materyal Hazırlama Temelleri
VI.Çeşitli Özellikteki Ders Materyallerinin Öğrenme Öğretme Açısından Değerlendirilmesi
VII.Ders içeriklerinin Sunulmasında Öğrenim ve Öğretim Araçları, Başvurulan Yöntem ve Teknikler
VIII.Eğitim Programları ve Öğretim Stratejileri

IX.Mikro Öğretim Yöntemi ve Öğretmen Yetiştirme. Konular etkin öğretimin temel ve kilometre taşlarıdır.

Çetin Baytekin - Öğrenme Öğretme Teknikleri ve Materyal Geliştirme - PDF Kitap Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder