Kitap Ara >>>

10 Haziran 2016 Cuma

Oğuz Saygin Hayatin İçinde PDF

Oğuz Saygin Hayatin İçinde PDF


Kişisel gelişimle ilk tanışmam 7. sınıfta Türkçe öğretmenim Muharrem Tekdal sayesinde oldu. Muharrem Hoca her derse gelişinde o zamanların tek kişisel gelişim serisi olan Dale Carnegie’nin Söz Söylemek ve işBaşarmak Sanatı ‘ile Dost Kazanmak Sanatı adlı kitaplardan bölümler okurdu. Daha o yıllarda kişisel gelişim aşkı tüm ruhumu sardı ve “Dale Carnegie gibi bir kişisel gelişim uzmanı olabilir miyim?” diye düşünmeye başladım. içimi saran bu ateş 1996 yılında NLP adlı sistemle tanıştıktan sonra kor halinde bir ateşe dönüştü.

Yaklaşık on yıldır kişisel gelişimi insanlara sevdirmek için elimden geleni yapıyorum. Çünkü ben insanların içindeki büyük güce inanıyorum.

Ülkemizin hemen hemen tüm illerinde, Avrupa’da ve Orta Asya’da seminerler vererek insanların içindeki bu gücü tetiklemeye çalışıyorum.

Bir taraftan kendimi geliştirmeye çalışırken diğer taraftan bu yolculukta başımdan geçen olayları seminerlerimde insanlarla paylaşıyorum.

Kitapları çok satan bir kişisel gelişim uzmanı bana, “Oğuz Bey, kitaplarınızda yalnızca insanlara neler yapmaları gerektiğini söylemeniz yeterli, bunları sizin yaşamış olmanıza gerek yok” demişti. Oysa ben insanlara başarının ve mutluluğun yollarını gösterirken kendi, başımdan geçen olumlu ya da olumsuz olayları okuyucularımla paylaşmayı tercih ediyorum. Bu yüzden kitabımın adı sadece Kişisel Gelişim değil, Hayatın içinde Kişisel Gelişim.

Sizlere sadece başarı yolunda yapılması gerekenleri söylemiyorum, bu yolda iyi ya da kötü kendi yaptıklarımı da anlatıyorum.

Kitaplarımı yazarken aynı zamanda kendi hayatıma dair bir belgeyi de arkamda bırakmak istiyorum.

Bu kitap bir bilgi kitabı değil, bir eylem kitabıdır. Kitabı dikkatlice okuyun; ama en önemlisi anlatılanlardan daha iyisini yapmak için kararlar alın. Çünkü hayat sadece bilgiyi edinme yeri değil, öğrendiklerimizi eyleme geçirme yeridir.

Eğer bu kitabı okuduktan sonra yine de mazeretler üretecekseniz; gözleri görmeyen, duymayan ve konuşamayan, yatağa bağımlı, sadece kendisini iyi anlayan bir öğretmen yardımıyla insanlarla ilişki kurabilen büyük yazar Helen Keller’in şu sözünü unutmayın:

Hayat ya cesur bir tecrübedir, ya da bir hiç.”

Kitabımı uzun yıllar birlikte programlar yaptığımız değerli dostum rahmetli Feyzullah Çırak kardeşime ithaf ediyorum.




Oğuz Saygin Hayatin İçinde PDF Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder