Kitap Ara >>>

10 Haziran 2016 Cuma

Oğuz Saygin Hafiza Teknikleri PDF

Oğuz Saygin Hafiza Teknikleri PDF


Öğrencilik yıllarımdan beri, içimde çok büyük kaynakların olduğuna inanıyordum. Ancak, geçen uzun yıllar boyunca bu kaynaklara ulaşmanın yollarını bulamamıştım.

Hafıza eğitimi ile tanıştığımda, aradığım kaynaklara giden aracı bulduğumu hissettim. Hafıza eğitiminde sağlamış olduğum hızlı ilerleme, kendime olan özgüvenimi inanılmaz derecede artırdı. Her geçen gün, içimdeki büyük kaynaklara ulaştığımı hissediyor ve çalışmalarımı daha da hızlandırıyordum. Bu çalışmalar sonucunda edindiğim bilgileri insanlara seminerler yoluyla aktarmaya başladım. İstanbul’da ve Anadolu’nun birçok kentinde verdiğim sayısız seminerler sonunda hafıza eğitimi ile ilgili bir CD çıkarmaya karar verdim. Bu CD ülke çapında büyük bir ilgi gördü.

Bir hafıza seminerim sırasında tanıştığım Ahmed Cemil Bey ve iki oğlu Abdullah ve Muhammed’in hafıza eğitimi ile ilgili çok özel çalışmalar yapmaları ve bu işe gönül vermeleri beni çok etkiledi. Abdullah ve Muhammed’le ülke çapında yapmış olduğumuz başarılı çalışmalar sonucunda, bu alanda böyle bir kitaba ihtiyaç duyulduğunu tesbit ettik ve bu kitabı hazırlamaya karar verdik. Uzun süren çalışmalardan sonra, elinizdeki kitap ortaya çıktı.



Oğuz Saygin Hafiza Teknikleri PDF Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder