Kitap Ara >>>

19 Haziran 2016 Pazar

Ustün Dökmen Kelebekler ve İnsanlar PDF

Ustün Dökmen Kelebekler ve İnsanlar PDF



“Yazma,” dediler ama ben iyi ki yazdım bu romanı. Niye yazdım?
Çünkü içimden geldi.
‘Yalan dünya’ demiş dedeler nineler bu dünyaya. Belki. Dünya gerçekten
yalan olabilir, dünya gerçek olmayabilir; ama yaşayanların
yaşadıkları gerçektir, insanların ve hayvanların mutlulukları ve acıları
gerçektir.
279/284
Kimi der ki mal önemlidir, kimi der uzun ömür. Naçizane ben diyorum
ki:
Ölüm önemli değildir, nasıl olsa gelir. Ölümsüzlük önemli değildir,
nasıl olsa gelmez.
önemli olan mutlu-verimli olmaktır bu evrende. Eğer be-cerirseniz
mutluluk ve verim, size gelir, becerirseniz üretirsiniz onu, beceremezseniz
hiçbir şeyiniz yok demektir. Tek mesele, olmak veya olmamak
değildir, nasıl ‘olduğunuz’ da Önemlidir..
Not: Roman bittiğinde karım beğendi. Çünkü o da nice kadın gibi
akıllı bir insandır ve duyguludur; üniversitede hocadır, özürlülerle ilgili
araştırmalar yapar ve arkadaşları Handan ve Gülperi Hanımlarla
birlikte mavi kapak toplar. Gök ve deniz mavidir; hayat mavi
olmalıdır.




Ustün Dökmen Kelebekler ve İnsanlar PDF Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder