Kitap Ara >>>

10 Haziran 2016 Cuma

Oğuz Saygin Hayvanlarin Gizemli Dünyasindan Düşündüren Öyküler PDF

Oğuz Saygin Hayvanlarin Gizemli Dünyasindan Düşündüren Öyküler PDF


Çocukluğum hep annemden dinlediğim masal ve öykülerle geçti. Annem onları bana öyle bir anlatırdı ki bütün öykü ve masallar hep gözümde canlanırdı. Ayrıca annemin bana okumam için sürekli kitaplar alması ve onları okuduktan sonra kitapların ana fikrini anneme anlatmam kendimi ifade etmemi sağladı.

İlkokulda hep öyküler anlatır ve şiirler okurdum. 6. sınıftayken çok değerli bir Türkçe öğretmeni karşıma çıktı. Muharrem Tekdal hocamız bizlere her ders kişisel gelişim öyküleri okur ve bizleri kitap okumaya teşvik ederdi.

Bu iki insan bana öykü dinlemeyi, öykü anlatmayı ve hayaller kurmayı öğretti.

Verdiğim seminerlerle 1 milyonun üstünde insana ulaştım. Her seminerimde bir parça insanların hayatına dokundum. Ancak 7’den 70’e herkesin izlediği bu seminerlerimde en çok ilgiyi anlattığım öyküler çekiyordu. Seminerime katılanlar bu öyküleri bir kitapta toplamam hususunda beni teşvik ettiler. Ben de bu konuda bir seri hazırlamaya karar verdim. Serinin ilk kitabı elinizde tuttuğunuz

Hayvanların Gizemli Dünyasından Düşündüren Öyküler.

Daha sonra İş Dünyası, Aile Hayatı, Tarihî Şahsiyetler, Liderlik gibi konularda da öykü kitapları çıkartmayı planlıyorum. Kitabımın anne babalara, öğretmenlere, gençlere ve kendini geliştirmek isteyen herkese yeni ufuklar açacağını umuyorum.

Kitabı okuyanlar hem öğrenecekler hem eğlenecekler hem de düşünecekler.

En büyük amacım kitabımın okullarda yardımcı bir ders kitabı gibi okutulması.

Bu konuda siz sevgili okurlarımın destek ve önerilerini bekliyorum.



Oğuz Saygin Hayvanlarin Gizemli Dünyasindan Düşündüren Öyküler PDF Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder